Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Αυτό είναι το πραγματικό
πρόσωπο της Αριστεράς!!!
02-04-2019
Θάθελα να σας εκμυστηρευτώ κάτι που μου συνέβει πριν λίγο καιρό στο
F/B...Ρίξτε μιά ματιά στο άρθρο μου κι ίσως κάποιοι πάρουν το μήνυμα: "Τι σημαίνει Αριστερά"...
"Φίλος" στο F/B, ανήρτησε ένα άρθρο του συγγραφέα Δημήτρη Ραυτόπουλου (φωτό), στο οποίο αναφέρεται ότι ο Τσίπρας κι ο ΣυριζΑ δεν είναι η πραγματική Ριζοσπαστική Αριστερά και μάλιστα είναι ντροπή για την Αριστερά οι Τσιπρέοι κι οι Λαφαζανοτραμπούκοι όπως τους αποκαλεί...
Διάβασα το άρθρο κι έκανα την ακόλουθη ανάρτηση:
"Αγαπητέ φίλε...ωραίες οι διαπιστώσεις του κου Ραυτόπουλου...αλλά...μήπως θα μπορούσε ο κος Ραυτόπουλος να μας πει:
- Τι είδους αριστερά έχει κατά νου, που θάθελε να μας προτείνει???
- Τι ψήφισε στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015???
και...

- Πότε κατάλαβε ο κος Ραυτόπουλος, ότι ο Τσίπρας κι ο Λαφαζάνης δεν είναι "καλοί" αριστεροί???
Το τι "βρισίδι" έφαγα από τους "καλούς" αριστερούς φίλους του "φίλου μου", δεν λέγεται..αλλά εγώ επέμενα να μάθω τι προτείνει ο κος Ραυτόπουλος κι όχι τι διαπιστώνει κατόπιν εορτής...
Και τότε λαμβάνω την κάτωθι απάντηση από τον "φίλο" στο F/B (που σημειωτέον είναι 60+ και δικηγόρος στο επάγγελμα):
"Κύριε Καρυπίδη, όποιος δεν γνωρίζει τις ιδέες και τις απόψεις του Δημήτρη Ραυτόπουλου είναι αγράμματος"...
Κι απαντώ:
"Μπορεί να είμαι αγράμματος, αλλά οι ερωτήσεις μου παραμένουν αναπάντητες κε δικηγόρε...μήπως μπορείτε να μου δώσετε μία απάντηση σχετική, εσείς ο γραμματιζούμενος???"...
Διαβάστε τώρα τι απάντηση μου έδωσε ο "καλός αριστερός" δικηγόρος και "φίλος" μου στο F/B:
"Μπήκε ένας χρυσαυγίτης στην παρέα μας που θέλει να μας προβοκάρει και προσπαθώ να τον μπλοκάρω"...
Αυτοί λοιπόν είναι οι δημοκράτες αριστεροί...ενώ εγώ έγινα αίφνης ο χρυσαυγίτης που θέλω να προβοκάρω...Ήμουν καλός και δημοκράτης, όσο ήμουν εναντίον του Τσίπρα, αλλά έγινα αγράμματος φασίστας όταν έθεσα άβολες ερωτήσεις...
Αυτή είναι η Αριστερά και αυτήν την αριστερά αφήσαμε 40 χρόνια να μας ηγεμονεύει ιδεολογικά...
Κρίμα σε όλους εμάς, που αφήσαμε την μειοψηφία να μας επιβάλει τις ιδέες και τις απόψεις της, χωρίς ν' αντιδράσουμε...Τώρα ζούμε δυστυχώς τ' αποτελέσματα της αφέλειάς μας...
Είμαστε ασυγχώρητοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: