Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

 Αυτή η δραματική ιστορία έλαβε χώρα κάπου μεταξύ Δυτικής Αττικής και Κρώρα (το σφαγείο του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ στα Δερβενοχώρια) τα χρόνια της Κόκκινης Τρομοκρατίας 1943-44.

Μεταξύ όλων των σφαγέων και χαμερπών ανθρωπάκων που είχαν προσχωρήσει στον ΕΛΑΣ και την ΟΠΛΑ, υπήρχαν και κάποιοι άνθρωποι, συνήθως αναγκασμένοι να "συμμετέχουν" για να γλυτώσουν τη ζωή την δική τους και της οικογενείας τους.
Ένας τέτοιος άνθρωπος ήταν αυτός που γλύτωσε από τον θάνατο τον Θοδωρή Κότα!


Όταν μπήκαν στην αυλή μας ήταν ο παππούς και η γιαγιά μου....πρώτος μπήκε ο βαφτιστηρια της....τι πας να κάνεις του είπε η γιαγιά...το σπίτι του νονού σου???Έχω διαταγή ΝΑ το κάψω .έριξε μια σκόνη κι έβαλε φωτιά...θα σε ξεκληρίσει Ο ΘΕΟΣ του είπε....έφυγε...πίσω του άλλοι πήραν τον παππού μου τον Κοτσ Θοδωρή και τον πήγαν δεμενο στο σπίτι του Λιολι Μπρέμπου....τον άφησαν στο βράχο και βίωσε όλο τον χαμό που έγινε εκεί(οΓ Μπρέμπος ήταν γιος του πρώτου ξαδέρφου του) Στην αυλή κάτω στο πηγάδι που μάζευαν τον μούστο ήταν οι υπόλοιπη οικογένεια του ....δεν τους βρήκαν ευτυχώς...Εφυγαν προςΚρωρα.

(Στεφάνι)με τον παππού μου μαζί Κάπου ψηλά προς την Φυλή αντάμωσαν ένα άλλο μπουλούκι....ήταν σχεδόν χαράματα...ένα παληκάρι ρώτησε : που τον πάτε αυτόν που τον ψάχνω????εγώ θα τον καθαρίσω παρτον του είπαν ...Αυτός τον τράβηξε προς το ρέμα έριξε μια μπαταρία με το αυτόματο και είπε στον παππού Ικ μπαρμπαΚοτς(φύγε) και τότε τον γνώρισε...ήταν γιος φίλου του από τον Ασπρόπυργο...Γιώργη .....εσύ είσαι?????ΦΥΓΕ!!!!?!Του ξαναλέει.......μέσα από τα ρέματα γύρισε στο χωριό καταρρακωμενος.,.Όταν ησύχασαν τα πράγματα μας συμβούλευσε τον τάδε άνθρωπο να τον έχουμε σε μεγάλη εκτίμηση....Εγώ έγινα φίλος αχώριστος με τον ανηψιο του και του είπα την ιστορία ...Να τον ρωτήσω του είπα????Δεν θα σου πει μου είπε..Τον ρώτησα....του είπα ήσουν εσύ????Με κοίταξε κατάματα και μου είπε....μην ψάχνεις ...Κι όμως ήταν..Μ ου μίλησαν. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ!!!!!Ήταν ωραίος Κιμπαρης μερακλής βρεθήκαμε μαζί σε γλέντια...Έκανε μια θαυμάσια οικογένεια με μορφωμένα παιδιά..Όταν έφυγε κι έριξα το κερί έπανω του μέσα μου είπα: Σ ευχαριστώ!ξερειςγιατι. !!!!Όταν έγινε η δικηγια τα θύματα οΚοτσ Θοδωρής ήταν κύριος μάρτυς στην υπόθεση Γ Μπρέμπου,..Η μαρτυρία του τους δίκασε τετράκις εις θάνατον!!!!Είδατε λοιπόν υπήρχαν συνοθυλευματα αλλά και κιμπαρηδες.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: