Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Κομουνισμός

Ioannis Bougas

30-01-2020
Οι Βασανιστές της ΟΠΛΑ Ίδιοι με αυτούς στα Σοβιετικά Γκούλαγκ!
Στο βιβλίο, που μπορείτε να διαβάσετε κατωτέρω, περιγράφεται η περιπέτεια του συγγραφέα και 3 ακόμη μελών του ΚΚΕ που πήγαν στη Σοβιετική Ενωση το 1933 για εκπαίδευση ως προπαγανδιστές. Την εποχή των μεγάλων διώξεων του Στάλιν, το 1937, κατέληξαν κατάδικοι ως «φασιστικά Σκουλήκια».

Ακολουθεί ένα μικρό απόσπασμα από τα πρώτα λεπτά του συγγραφέα στη φυλακή. Η συμπεριφορά των φρουρών ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ με αυτή που συνάντησα σε πολλές μαρτυρίες θυμάτων που συνέλαβε το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ στην Πελοπόννησο το 1943-44!
«...Δύο στρατιώτες άρχισαν να με ψάχνουν και να μου παίρνουν όλα ότι είχα στις τσέπες μου. Ύστερα μου πήραν το ρολόΙ (ένα ρολόϊ χρυσό που τοχα αγοράσει 2000 ρούβλια περιορίζοντας τα έξοδά μου) μούκοψαν από παντού όλα τα κουμπιά, πήρανε τη ζωστήρα μου και τέλος τα γυαλιά μου.
Διαμαρτυρήθηκα πως δεν βλέπω χωρίς γυαλιά και ζήτησα να μου τα επιτρέψουν.
-Σύντροφοι, επεμενα, δόστετά μου, γιατί δεν μπορώ να δω.
-Είσαι ένα φασιστικό σκουλήκι και τολμάς να μας λες συντρόφους.
Πριν προλάβω ν’ απαντήσω ή να προφυλαχθώ μου κατάφερε δυό δυνατές γροθιές στο πρόσωπο...».

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: