Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

 Ο τομεάρχης Μάρκος Δράκου, ο «Αρχιαντάρτης», όπως χαρακτηρίστηκε μεταγενέστερα, ήταν ο ηγέτης της ομάδας «Ουρανός» της ΕΟΚΑ, της εθνικοαπελευθερωτικής-ενωτικής ένοπλης οργάνωσης του Κυπριακού Ελληνισμού.



Ο Μάρκος Δράκος έπεσε νεκρός σε ενέδρα μεταξύ Ευρύχου και Σινά Όρους, κοντά στα μεσάνυχτα της 18ης Ιανουαρίου 1957. 

Γράφει ο πατέρας του HΡΩΑ Μάρκου Δράκου για τον γιο του: "Σαν κόσσινον εκάμασιν οι σφαίρες το κορμίν σου, στον Πλάστη μας παρέδωσες, Μάρκο μου, την ψυσιήν σου. Εφέραν με, παιδάτζιν μου, για να διαπιστώσω, αν είσαι εσύ ο Μάρκος μου να τους το φανερώσω. Εγύρισά σε ανάσκελα, στάθηκα με καμάρι, αντίκρυσα τον γιόκκα μου ήρωα, παλικάρι. Εφίλησά σε τζι' είπουν σου χαλάλιν σου παιδί μου, έφαες τις σφάρες που μπροστά, που να' σεις την ευτζιήν μου. Τζιαι δεν οπισθοχώρησες παιδί μου, ήρωά μου, χαλάλιν σου σίλιες φορές, τούτη εν η χαρά μου".



Δεν υπάρχουν σχόλια: