Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Κομμουνιστική Προπαγάνδα

  (ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΜΠΟΥΓΑΣ)

12-08-2021
 
Ένας Απάνθρωπος Σφαγέας, Παναγιώτης Τσόχλας (καπετάν Βόλγας), και πως παρουσιάζεται από την Αριστερά!


Ο Π. Τσόχλας (καπετάν Βόλγας), από το χωριό Κυρά Βρύση Κορινθίας, ήταν βασικό στέλεχος –και για ένα διάστημα αρχηγός- της ΟΠΛΑ Σολυγείας, με έδρα το Σοφικό Κορινθίας.

Η φωτογραφία και η λεζάντα είναι από βιβλίο «ΤΑ ΔΥΟ ΟΧΙ -1940-1945» του δεύτερου, του ΔΗΜΗΤΡΗ Κ. ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ.
Στο έργο μου «ΑΘΩΩΝ ΑΙΜΑ», Τόμος Β΄, υπάρχουν αρκετές αναφορές στον Βόλγα, από μαρτυρίες.
Παράδειγμα:
-στη σελίδα 248 Ο Τσόχλας (Βόλγας) εξηγεί σε μιά γειτονοπούλα στο Σοφικό πως έσφαζε τους ανθρώπους. Λέει η Μ.Π.: «Εγώ νόμιζα ότι τους έκοβαν το κεφάλι αλλά αυτός (εννοεί ο Βόλγας) μου είπε όχι. Τους βάζανε το μαχαίρι εδώ και τους το στρίβανε. Ο Βόλγας μου είπε ότι εδώ έχει μιά αρτηρία από την καρδιά. Τους την ανοίγανε και ξεματώνονταν. .!Πρώτα τρώγανε το ξύλο της αρκούδας να μην μπορούν να κουνηθούνε, πολύ ξύλο! Μου το είπε ο ίδιος ο Παναγιώτης! Ήμουν τόσο δαιμόνιο που τ΄ άπερνα όλα χαμπάρι… !Έλα ρε Παναγιώτη του λέω να πιείς καφέ…. ήταν πολύ καλό παιδί αλλά ήταν ένας Σοφικίτης ,που τον λέγαν Τόγια …ο Χαράλαμπος Τόγιας μεγάλος εγκληματίας …. εξαφανίστηκε αυτός στο παραπέτασμα… !Έτσι μας έμαθε ο Μπάμπης , έλεγε…! Τους έκανε όλους κακούργους…!
Μού ΄λεγε ο πρώτος ξάδερφος του Βόλγα, ο Παναγιώτης Πιπίνης, από το Καλαμάκι … «είχαμε πάει προς την Αγνάντα… είχαμε πιάσει πάρα πολλούς και κουραστήκαμε πάρα πολύ να σφάζουμε….! Τους είχαμε βγάλει σ΄ ένα βουνό και από κάτου ήταν θάλασσα… ήτανε γκρεμός… και τους δίναμε μια σπρωξιά και παγαίνανε στα βράχια κάτω στη θάλασσα και γελούσαμε που τους βλέπαμε που τους ρίχναμε στο γκρεμό….» αλλού πατσιές αλλού πόδια , αλλού χέρια κλπ.
....».

Δεν υπάρχουν σχόλια: