Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

21/12/17

Η Ελλάδα Ποτέ δεν Πεθαίνει - Ημερήσια Διαταγή του συμμαθητού μου από τη ΣΣΕ, ταξιάρχου της Εθνικής Φρουράς Παντελή Χριστοφόρου

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗ
6ης  Μ/Κ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ ΠΕΖΙΚΟΥ.
ΤΗΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
 
Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, Στρατιώτες, Εθνοφύλακες και Πολιτικό Προσωπικό της 6ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού.
 Με απόφαση του Υπουργείου Άμυνας, παραδίδω σήμερα τη Διοίκηση της 6ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού και τοποθετούμαι στην τιμητική θέση του Γενικού Επιθεωρητού της Εθνικής Φρουράς. 
Χαιρετώ με βαθύτατο σεβασμό και αποτίω τον προσήκοντα φόρο τιμής στις πολεμικές σημαίες της Ταξιαρχίας και των Μονάδων μας. 
 Υποκλίνομαι ευλαβικώς αναμνησκόμενος τους υπέρ Πίστεως και Πατρίδος Αθανάτους Πεσόντες στα πεδία των  μαχών και εν ειρήνη για την Ελευθερία του Έθνους και της Κύπρου μας. 


Ευχαριστώ  τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό για την υγεία που μου χάρισε. Τους ανωτέρους μου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και τους υφισταμένους μου για τη συνεργασία και τις προσπάθειές τους.
Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια που υπηρέτησα μαζί σας την πατρίδα μας  από το πλέον ζωτικό σημείο της Κύριας Αμυντικής Προσπάθειας του ΓΕΕΦ και δίπλα από τους Ακρίτες εφέδρους και Εθνοφύλακες του Ιδαλίου, της Ποταμιάς, των Λυμπιών, της Νήσου και του Πέρα Χωρίου. 
 Μέσα στο χρόνο αυτό, διοίκησα σύμφωνα με το πνεύμα των Στρατιωτικών Κανονισμών και διαταγών. Με την κατεύθυνση της Πολιτικής Ηγεσίας και του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Φρουράς κατορθώσαμε αρκετά. Επ’ αυτού, θα ήθελα να τονίσω τα εξής: 
Ø  Ό,τι επετεύχθη αυτό το χρονικό διάστημα των 14 μηνών, έγινε κατορθωτό με την ομαδική προσπάθεια και μέσα σε ένα κλίμα σύνεσης, λογικής και ηρεμίας, το οποίο δημιουργούσε μεταξύ άλλων και ηθικό μέσα στο δύσκολο περιβάλλον που κληθήκαμε να λειτουργήσουμε.
Ø  Υπήρξαν δύσκολες στιγμές, όμως με ιδεολογικό υπόβαθρο τις στρατιωτικές αρετές και με την βοήθεια του Θεού φτάσαμε σε υψηλά επίπεδα.
Ø  Κατέβαλα το άπαν των δυνάμεών μου με πρωταρχικό στόχο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της υπηρεσίας και στις υποχρεώσεις μου ως Έλληνας Αξιωματικός.
Ø  Η κρίση για το αποτέλεσμα ανήκει σε όλους εσάς και πρώτιστα στον Αρχηγό του ΓΕΕΦ  που μου εμπιστεύθηκε τη διοίκηση της Ταξιαρχίας.
 Να έχετε πίστη στο Θεό, την Ελλάδα και την Κύπρο. Σας χαιρετώ όλους με αγάπη και θαυμασμό γι αυτό που κάνετε και γι αυτό που είσαστε. Θα αισθάνομαι χαρά να ακούω μόνο για τις επιτυχίες σας. Να ξέρετε ότι θα είμαι πάντοτε δίπλα σας, όταν έρχονται δυσκολίες κι αναποδιές, όπου κι αν είμαι.
Ευχαριστώ τον Θεό, την Παναγία την Οδηγήτρια, τους Παμμεγίστους Ταξιάρχες Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ και τους Προστάτες Αγίους του Στρατού μας, την βοήθεια των οποίων αισθανόμουν πάντοτε στις δύσκολες στιγμές. 
Ευχαριστώ όλους τους προκατόχους μου Διοικητές για το έργο που επιτέλεσαν, τους συνεργάτες μου και όλους όσους υπηρέτησαν υπό τις διαταγές μου, από τον Υποδιοικητή μέχρι τον τελευταίο στρατιώτη έφεδρο και εθνοφύλακα, για την ευσυνείδητη εκτέλεση των καθηκόντων τους και τη βοήθεια που μου παρείχαν κάθε φορά.
Ομοίως ευχαριστώ , το πολιτικό μας προσωπικό για τη συνεισφορά του. 
Ευχαριστώ τους γονείς μου, τους δασκάλους μου για τις Αρετές και τις Αξίες που με δίδαξαν. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, διότι με ανέχτηκαν όλο αυτό το διάστημα, και με υποστήριζαν για να εκτελώ τα καθήκοντά μου.
Ευχαριστώ όλους εσάς που είστε σήμερα εδώ παρόντες για την τιμητική αυτή τελετή αλλαγής Διοικήσεως.
Αξιωματικοί και υπαξιωματικοί, σας καλώ να πορευθείτε με βάση το ‘’Άρχεσθαι μαθών Άρχειν επιστήσει‘’, δίνοντας πάντοτε το παράδειγμα για να σας ακολουθούν οι υφιστάμενοί σας και οι νέοι της Πατρίδος μας.
Τους στρατιώτες μας και τα στελέχη μας να τους σέβεστε, να τους αγαπάτε και να τους εκπαιδεύετε σκληρά όπως αρμόζει σε Έλληνες μαχητές, για το καλό της Πατρίδας. Να αισθάνεστε υπερήφανοι για την ιδιότητά σας και να παραμείνετε άτεγκτα προσηλωμένοι στο τρίπτυχο, «Τιμή, Αφοσίωση, Θάρρος». Να συνεχίσετε να στηρίζετε την τοπική κοινωνία η οποία απέδειξε ότι μας αποδέχεται, αναγνωρίζει την προσφορά μας και μας στηρίζει. Δανείζομαι με δέος τα λόγια του μεγάλου και σημαντικού
πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδος, Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος στις 11 Ιανουαρίου 1828 είπε: « Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύση είς την ακαρδίαν μας μόνο το αίσθημα το ελληνικό, ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης.» 
 Να επιδιώκετε την αριστεία, και να θέτετε τον εαυτό σας κάτω από τους Νόμους, στην υπηρεσία της Πατρίδας και της Δημοκρατίας. Στην Υπηρεσία του λαού που μας εμπιστεύεται την ασφάλεια και την άμυνά του, και ό,τι πολυτιμότερο έχει, τα παιδιά του.
Στον νέο σας Διοικητή, τον καθ’ όλα άξιο, Συνταγματάρχη (ΠΖ) Ανδρέα Σταύρου, εύχομαι τα καλλίτερα. Υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο δύσκολο και απαιτητικό έργο που αναλαμβάνει από σήμερα. Στηρίξτε τον και βοηθείστε τον με όλες σας τις δυνάμεις, για να πάτε τον Σχηματισμό αυτό του Στρατού μας, ακόμη υψηλότερα.
 Σας χαιρετώ με βαθιά εκτίμηση για το έργο που επιτελέσατε και με τις καλλίτερες αναμνήσεις από τη συνεργασία μας.

Με τις σκέψεις αυτές,  σας καλώ να αναφωνήσουμε

Ζήτω το Έθνος
Ζήτω η Κύπρος
Ζήτω η Εθνική Φρουρά
Ζήτω η 6η Μ/Κ Ταξιαρχία Πεζικού

Ταξίαρχος  Παντελής  Χριστοφόρου

               Διοικητής

Δεν υπάρχουν σχόλια: