Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

23/12/17


Πρύτανης Πανεπιστημίου Μακεδονίας: Ο Γαβρόγλου νομιμοποιεί εμμέσως τους κουκουλοφόρους - Συνέχεια στην κόντρα

Όταν από την μια καταδικάζει τη βία και από την άλλη μου ζητά να κάνω κι εγώ την αυτοκριτική μου, είναι σαν να μου επιρρίπτει ευθύνες, είπε ο Αχιλλέας Ζαπράνης 
Σοκαρισμένος και άφωνος από την αντίδραση Γαβρόγλου στο τελευταίο περιστατικό βίας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δήλωσε το πρωί του Σαββάτου ο πρύτανης του ιδρύματος Αχιλλέας Ζαπράνης, μιλώντας στον Σκάι. 

Ο κύριος πρύτανης χαρακτήρισε την αντίδραση του υπουργού, που σε ανακοίνωσή του ζητά από τον κύριο Ζαπράνη να «κάνει την αυτοκριτική του» ως «μη αναμενόμενη, που κυριολεκτικά με άφησε άφωνο». 



Ο κύριος Ζαπράνης μάλιστα, χάριν αστεϊσμού, όπως επισήμανε δήλωσε πως αρχικά του ήρθε στο νου η ιστορική φόρτιση της λέξης «αυτοκριτική»: «Χαμογελώ γιατί είναι καθήκον του καλού αριστερού να κάνει την αυτοκριτική του, αλλά όταν στην περίοδο του υπαρκτού σοσιαλισμού στις λαϊκές δημοκρατίες, σε καλούσαν να "κάνεις την αυτοκριτική σου", σε περίμεναν τα υπόγεια της Ασφάλειας και κάτι χειρότερο».
Στην συνέχεια ο πρύτανης αναρωτήθηκε «τι εννοεί ο κύριος υπουργός, εξισώνει το θύτη με το θύμα;», σχολιάζοντας την ανακοίνωση Γαβρόγλου όπου ο υπουργός του καταδικάζει μεν τη βία, αλλά επιρρίπτει ευθύνες και στον ίδιο και διαπιστώνει: «Εμμέσως έρχεται ο κύριος υπουργός και τους νομιμοποιεί. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα γι' αυτό και θα διεθνοποιήσω το θέμα, γιατί έχει χαθεί η λογική από το ελληνικό κράτος».
Τέλος, ο κύριος Ζαπράνης επισήμανε πως «εντελώς απρόκλητα και με πρωτοφανή σφοδρότητα μου απευθύνθηκε ο υπουργός Παιδείας. Ήταν κάτι πρωτοφανές και δεν μπορώ να σκεφτώ για ποιο λόγο το έκανε αυτό ο κύριος υπουργός», ενώ ερωτώμενος για το αν φοβάται, απάντησε: «Φοβάμαι και πάρα πολύ, είναι πασιφανές ότι έχω στοχοποιηθεί» και ζήτησε από τον υπουργό να τον προστατεύσει.
Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: