Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Ο Ντίνος Καρύδης φωνάζει για την κομμένη σύνταξη -Πέρυσι αρθρογραφούσε υπέρ ΣΥΡΙΖΑ

Ο γνωστός ηθοποιός Ντίνος Καρύδης (πατέρας της Σμαράγδας Καρύδη) παραλίγο να πάθει εγκεφαλικό όταν είδε τη σύνταξή του τον Αύγουστο μειωμένη κατά 50%, όπως έγραψε ο ίδιος στο twitter.

Η απόγνωση του Ντίνου Καρύδη απο τη μείωση της σύνταξής του αποτυπώνει την αγωνία χιλιάδων συμπολιτών μας, οι οποίοι βλέπουν καθημερινά το εισόδημά τους να μειώνεται, χωρίς προοπτική για καλύτερες μέρες.


Ωστόσο, στις 3 Ιανουαρίου 2015, ο Ντίνος Καρύδης, ο οποίος σπάνια κάνει παρεμβάσεις στα ΜΜΕ, είχε αρθρογραφήσει στην εφημερίδα Αυγή υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και είχε εξηγήσει αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους θα ψήφιζε ΣΥΡΙΖΑ. Είχε πιστέψει τότε ότι αν εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ θα επαναφέρει το δώρο Χριστουγέννων, θα δώσει αυξήσεις κλπ.
Δείτε αναλυτικά το άρθρο του Ντίνου Καρύδη, με τίτλο "Γιατί θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ":

Έρχονται εκλογές. Πρέπει να αποφασίσω τι θα ψηφίσω. Ρωτάω, λοιπόν, τον εαυτό μου να μου πει με ποια κριτήρια θα ψηφίσει, για να αποφασίσουμε ποιο κόμμα θα υποστηρίξουμε. 1. Πρέπει να υπάρξει κυβέρνηση. Άρα πρέπει να επιλέξω κάποιο κόμμα με κυβερνητική δυναμική και προοπτική. Κανένα κόμμα από αυτά που «παλεύουν» να μπουν στη Βουλή δεν είναι τέτοιο. Μου απομένουν, λοιπόν, η Ν.Δ. και ο ΣΥΡΙΖΑ. 2. Αξιοπιστία και υποσχέσεις. Η Ν.Δ. μου υπόσχεται ανάπτυξη, μείωση της ανεργίας, παραμονή στην Ε.Ε. και το ευρώ, καλές σχέσεις με τους Ευρωπαίους εταίρους μας, ενίσχυση των ελληνικών τραπεζών για παροχή ρευστότητας στην πραγματική οικονομία και έξοδο από τα Μνημόνια.
Την ανάπτυξη την υπόσχεται εδώ και τρία χρόνια, αλλά δεν τη βλέπουμε. Η απερχόμενη κυβέρνηση βλέπει μείωση της ανεργίας, εγώ, όμως, βλέπω όλο και περισσότερους ανέργους και όσοι δεν έχασαν τη δουλειά τους έχουν τεράστια μείωση σε μισθούς και ημερομίσθια. Στις «καλές σχέσεις» με τους Ευρωπαίους εταίρους μας βλέπω υποταγή στα συμφέροντα των ισχυρών της Ευρώπης, εις βάρος του λαού της Ελλάδας. Η ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος γίνεται από την άγρια φορολόγηση των Ελλήνων πολιτών, αλλά ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας δεν υπήρξε. Όσο για την έξοδο από τα Μνημόνια, την ακούω σαν τραγικό ανέκδοτο από αυτούς που ήδη έχουν στείλει e-mail με νέες δεσμεύσεις για περικοπές μισθών και συντάξεων, απολύσεις υπαλλήλων, αυξήσεις ορίων συνταξιοδότησης κ.ά.
Από την άλλη έχω τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος μου υπόσχεται καλύτερο κοινωνικό κράτος, επαναφορά του δώρου των Χριστουγέννων σε χαμηλοσυνταξιούχους, διαπραγμάτευση για ελάφρυνση του χρέους της χώρας, έρευνα των λιστών Λαγκάρντ, Λουξεμβούργου κ.ά., διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων και του κατοχικού δανείου από τους Γερμανούς, καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, φορολόγηση των υπεράκτιων εταιρειών και γενικώς φορολόγηση του μεγάλου πλούτου, σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει μέχρι τώρα στη χώρα μας.
Με αυτά τα δεδομένα, ασφαλώς και θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ. Μα, θα μου πείτε, «και οι άλλοι είπαν ότι θα τα κάνουν αυτά, αλλά δεν τα έκαναν». Και τι σημαίνει αυτό; Επειδή εγώ είμαι ψεύτης, είσαι κι εσύ; Επειδή σε εξαπάτησα εγώ, είσαι κι εσύ απατεώνας;
Υπάρχει, φίλε μου, μία πολύ μεγάλη διαφορά. Ο ένας είναι νέος, άφθαρτος και δεν χρωστάει πουθενά. Ο άλλος χρωστάει και δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση γιατί θα μάθει ο λαός τι είναι αυτό που χρωστάει. Νομίζεις πως είναι τυχαίο το γεγονός ότι ξεσηκώθηκαν όλα τα μεγάλα συμφέροντα, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ; Σκέφτονται, λες, το συμφέρον του ελληνικού λαού, αυτοί που δεν δίνουν δεκάρα για τις 6.000 αυτοκτονίες των συμπατριωτών μας; Αυτοί που δεν νοιάζονται για τα παιδιά που πηγαίνουν νηστικά στο σχολείο; Αυτοί που έβαλαν τους εδώ συνεργάτες τους να κουρέψουν τα ομόλογα των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων και των Ελλήνων μικροομολογιούχων ενώ την ίδια ώρα πλήρωναν στην ονομαστική τους αξία τα ομόλογα που ξένα κοράκια είχαν αγοράσει στο 10% της αξίας τους; Αυτοί που χρωστούν 400.000 ευρώ στη ΔΕΗ και δεν τους κόβει το ρεύμα; Αυτοί που κλέβουν ρεύμα από τη ΔΕΗ για τις μεγαλοεπιχειρήσεις τους, αλλά δεν τους ενοχλεί κανείς; Αυτοί που έχουν κάνει επάγγελμα το λαθρεμπόριο και τους χαρίζονται τα πρόστιμα;
Όταν όλοι αυτοί είναι με κάποιον, εγώ πρέπει να είμαι με τον αντίπαλό του. Εσύ γιατί να είσαι μαζί τους; Και κάτι τελευταίο: Εγώ θα είμαι με τον μοναδικό Έλληνα πολιτικό που είδα να στέκεται όρθιος απέναντι στα θηρία της Ευρώπης και να τα στριμώχνει στη γωνία. Τον Αλέξη Τσίπρα, στο ντιμπέιτ για τις ευρωεκλογές.



Πηγή: Ο Ντίνος Καρύδης φωνάζει για την κομμένη σύνταξη -Πέρυσι αρθρογραφούσε υπέρ ΣΥΡΙΖΑ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/281510/o-ntinos-karydis-fonazei-gia-tin-kommeni-syntaxi-perysi-arthrografoyse-yper-syriza#ixzz4GNinrQjH

Δεν υπάρχουν σχόλια: