Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Πανό με τον Ερντογάν κρέμασε στο Κολωνάκι ο σκηνοθέτης Δ. Κολλάτος


To 'πε και το ΄κανε... Ο γνωστός, μαχητικός σκηνοθέτης Δημήτρης Κολλάτος, σε μία προσπάθεια να αναδείξει το ζήτημα της Θράκης και τα τεράστια, διαχρονικά προβλήματα της περιοχής σε σχέση με την τουρκική επεκτατικότητα, ανήρτησε, το μεσημέρι της Πέμπτης, πανό έξω από την κατοικία του στο Κολωνάκι.

Ο σκηνοθέτης διοργανώνει παράλληλα προβολή στην οικία του, στην οδό Λουκιανού 8, της βραβευμένης ταινίας του «Αλέξανδρος και Αϊσέ», που αναδεικνύει αυτά τα ζητήματα και πλαισιώνεται από μια πλειάδα γνωστών ηθοποιών.


«Προβάλλω την ταινία μου, τον “Αλέξανδρο και την Αϊσέ” στο σπίτι μου, γιατί σε μια εποχή που οι αίθουσες είναι άδειες φοβούνται να παίξουν την ταινία, για να μην ενοχλήσουν τους Τούρκους» ανέφερε στο zougla.gr ο Δημήτρης Κολλάτος και πρόσθεσε: «Και βάζω ένα πανό σήμερα σπίτι μου, που ρωτάω αν ο Ερντογάν είναι τρελός ή αν τον καλύπτουν οι Έλληνες προδότες και οι Γερμανοί». 

«Δεν θα ανακατευτώ εγώ στην Ελλάδα και θα ανακατευτεί ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης; Στα 80 μου χρόνια δεν έχω το δικαίωμα να πω τη γνώμη μου;» αναρωτήθηκε ο κ. Κολλάτος και συμπλήρωσε: «Θέλω να πω ότι είμαι απελπισμένος, γίναμε δειλός λαός, τρέμουμε. Εγώ δεν φοβάμαι, είναι ντροπή να φοβόμαστε τους Τούρκους και να φοβόμαστε να ρωτήσουμε αν είναι τρελός, θεότρελος είναι». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: