Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Καταγγελίες για Παπαγγελόπουλο

Την ίδια ώρα στο κάδρο έμπαινε και ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης ΔημήτρηςΠαπαγγελόπουλος, τον οποίο η εισαγγελέας εφετών, Γεωργία Τσατάνη, καταγγέλλει για απειλές εναντίον της και ευθεία παρέμβαση στο έργο της Δικαιοσύνης. Η ίδια αρχειοθέτησε πριν από λίγες ημέρες την υπόθεση του προέδρου της MIG, Α. Βγενόπουλου.

Την πρωτοφανή -στα δικαστικά χρονικά- καταγγελία αποκαλύπτει το Βήμα της Κυριακής. 

«Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σε συμβουλευτικό δήθεν ύφος, μου συνέστησε εκ νέου να επιστρέψω τη δικογραφία που χειρίζομαι "παράνομα" στην Εισαγγελία Εγκλημάτων Διαφθοράς και άμεσα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα ξεσπάσει σε βάρος μου άγριος πόλεμος. Χαρακτηριστικά δε, τόνισε ότι έχω στα χέρια μου...ένα απόστημα που θα σκάσει σε βάρος μου... και για να κάνω Χριστούγεννα με την οικογένειά μου», αναφέρει στην καταγγελία της η ανώτατη δικαστικός, η οποία κατέθεσε αναφορά εναντίον του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου.

Ο αναπληρωτής υπουργός και πρώην εισαγγελέας Δημήτρης Παπαγγελόπουλος με δήλωσή του αναφέρει: 

«Η διαπλοκή ψυχορραγεί και παραληρεί. Λίγο πριν το τέλος του παιχνιδιού για αυτήν παίζει τα ρέστα της. Η κα Τσατάνη παραδέχεται στην ανακοίνωση της ότι με επισκέφθηκε στο γραφείο μου, με δική της πρωτοβουλία. Εντυπωσιακά αστείο είναι ότι σαν αιτία επικαλείται της επίσκεψης της δηλώσεις που δεν είχα κάνει ακόμα, αλλά έκανα 15 μέρες μετά τη συνάντηση μας. Η αλήθεια είναι ότι με επισκέφθηκε για την συμβουλεύσω και να τη βοηθήσω.

Ενεργώντας πάντα θεσμικά έχω στείλει επιστολή στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Νικόλαο Βούτση για να τον ενημερώσω και να ενημερωθούν στη συνέχεια και οι βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Με την επιστολή αυτή απαντάω σε όσα ισχυρίζεται η κα Τσατάνη.

Την Δευτέρα, που θα δημοσιοποιηθεί η επιστολή, θα βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του». 


Ελεγχόμενη δημοσιογραφία, ίντριγκες και εκφοβισμοί δικαστών…σε μορφή καταγγελιών δείχνουν ότι η μάχη μόλις τώρα αρχίζει και η έκβασή της θα εξαρτηθεί από τα κρυφά ακόμη ντοκουμέντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: