Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Ακροαριστερός σταλινοφασισμός στα ελληνικά πανεπιστήμια!

παναγιωτης μιχ - 2 Οκτωβρίου στις 7:52 μ.μ.
Σπουδάζω Αρχιτεκτονική στο Πολυτεχνείο και την 2/10/2017 άρχισαν τα μαθήματα. Αφού παρακολούθησα το πρώτο μάθημα της ημέρας (Ιστορία και Θεωρία 3) είχα διάλειμμα κάποιες ώρες. Κάθισα λοιπόν στον προαύλιο χώρο της σχολής μου περιμένοντας να ξεκινήσει το επόμενο μάθημα. Λίγο πριν τις 3 και ενώ περπατούσα, ένας άνδρας εξωπανεπιστημιακός απαίτησε να βγάλω το φούτερ μου και με κατηγορούσε πως ήμουν φασίστας. Μη μπορώντας να καταλάβω, τον ρώτησα τι ήταν αυτό που τον ενοχλούσε πάνω μου. Σε κάθε μου ερώτημα η απάντηση ήταν στερεότυπη ‘’βγάλε την μπλούζα σου’’. Προσπάθησα να τον αποφύγω πηγαίνοντας σε μια παρέα συμφοιτητών πιστεύοντας πως το θέμα θα λήξει. Αντιθέτως μαζεύτηκαν ακόμα τρία-τέσσερα άτομα φωνάζοντας, πώς τολμώ να φορώ αυτό το φούτερ . Ακόμα κανείς δεν μου είχε εξηγήσει ποιο ήταν το λάθος μου. Δεν πέρασαν αρκετά δευτερόλεπτα και εκεί είναι που ένιωσα το πρώτο χτύπημα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. Αμέσως πριν προλάβω να αντιδράσω άρχισαν να με τραβάνε πετώντας όλα τα πράγματα μου στο έδαφος. Εκεί δέχτηκα αλλά δυο-τρία χτυπήματα, όλα στο πρόσωπο και αφού κατάφερα να βγάλω το φούτερ, προσπάθησα να τους εξηγήσω με λόγια πως δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά, πως δεν έχω ιδέα τι τους έχει ενοχλήσει τόσο που να μην μπορούν να μου το πουν με λέξεις παρά μόνο με τη βία. Συνεχίζω να δέχομαι μπουνιές και απειλές πως γνωρίζουν το όνομα μου. Το φούτερ που φορούσα, αγορασμένο από πανηγύρι, ήταν μαύρο σε χρώμα και στάμπα απομίμηση της μάρκας PitBull. Από ό,τι έμαθα αργότερα, την συγκεκριμένη μάρκα την προτιμούν μέλη της Χρυσής Αυγής. Ένας-δυο συμφοιτητές προσπάθησαν να τους εξηγήσουν πως δεν έχω καμία σχέση με την <<Χρυσή Αυγή>> . Ενώ αυτοί μιλούσαν εγώ κατάφερα να διαφύγω με έντονους πόνους στο κεφάλι από τα χτυπήματα.
Το δημοσιεύω διότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα και δείχνει το επίπεδο της δημοκρατικής κοινωνίας που ζούμε. Ακόμα και όταν δέχτηκα την βία στεκόμουν όρθιος και υπερασπιζόμουν τον εαυτό μου με τον λόγο. Θέλω να είμαι ελεύθερος να πηγαίνω στη σχολή μου χωρίς να έχω τον φόβο πως δεν ακολουθώ το dress code της περιοχής. Είναι καιρός να συζητήσουμε αυτά τα γεγονότα εντός και εκτός της σχολής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: