Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

16/6/16


Τελικά έπεσε μέσα ο Παπαδημούλης - Κύκλοι της ΝΔ υπεύθυνοι για το θάνατο του Μαυρίκου!!!


Σχετικό δημοσίευμα:
Αντιγράφουμε από το ΒΗΜΑ
Λαμπρόπουλος Βασίλης Γ. 


Υπόθεση Μαυρίκου: «Κλειδί» ένα ατύχημα που είχε τον Φεβρουάριο
Κρίσιμο το μηχανολογικό πρόβλημα, προστίθεται στα νέα στοιχεία
Ένα ατύχημα που είχε τον περασμένο Φεβρουάριο ο Παναγιώτης Μαυρίκος και στο οποίο υπέστη ζημιά το σύστημα κατεύθυνσης του τζιπ του και αντικατέστησε κρίσιμο εξάρτημα φέρεται να έχει κρίσιμο ρόλο στο μοιραίο συμβάν στην Αττική Οδό την περασμένη Πέμπτη, όπου ο 42χρονος εκδότης έχασε τη ζωή του μέσα στο φλεγόμενο όχημά του.
Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει διορισθεί από την πλευρά της οικογένειας κ. Γιώργος Ραυτογιάννης και ο δικηγόρος κ. Αλέξης Κούγιας θα δώσουν συνέντευξη Τύπου την ερχόμενη Τρίτη στην οποία θα παρουσιάσουν τα στοιχεία τους για τα αίτια του θανατηφόρου τροχαίου συμβάντος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος», αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. και αναλυτές του τροχαίου δυστυχήματος συγκλίνουν στην άποψη ότι το αυτοκίνητο του εκδότη παρουσίασε μηχανολογικό πρόβλημα στο σύστημα καθοδήγησης, άρχισε να κινείται ανεξέλεγκτα προς τα αριστερά και να χτυπά τουλάχιστον έξι-επτά φορές το αριστερό διαχωριστικό κιγκλίδωμα ασφαλείας της Αττικής Οδού. Ο 42χρονος προσπάθησε να επαναφέρει το όχημα στην κανονική πορεία του. Ωστόσο το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σύστημα με τα χτυπήματα στο κιγκλίδωμα οδήγησαν σε διάλυση της μηχανής, διαρροή λαδιών και ακολούθως βενζίνης και στην επέκταση της πυρκαγιάς που έγινε μετά ανεξέλεγκτη. Ο εκδότης αδυνατούσε να κινήσει το τζιπ δεξιά και να το επαναφέρει στη μέση της Αττικής Οδού  ώστε να μπορέσει να απεγκλωβιστεί και χανόταν μέσα στην πυρκαγιά.

Σε αυτή την περίπτωση, συνεκτιμάται από τους ερευνητές παρομοίου τύπου ζημιά που είχε υποστεί το ίδιο όχημα του εκδότη προ περίπου πέντε μηνών και το οποίο είχε αποτέλσμα να καταστραφούν οι ζάντες του ΙΧ αλλά και το σύστημα κατεύθυνσης, το οποίο φέρεται να αντικαταστάθηκε σε συνεργείο της λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Γνώστες της έρευνας αναφέρουν ότι «η αλλαγή αυτή του εξαρτήματος δεν έγινε πλήρως με τις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας, όμως σε αυτό φέρεται να είχε υπάρξει η σύμφωνη γνώμη του εκδότη».

Οι δύο πραγματογνώμονες που έχουν διορισθεί από την ΕΛ.ΑΣ. και την Πυροσβεστική κκ.Επαμεινώνδας Μπούρας και Αναστάσιος Δέδες αναμένουν και τα πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων και θα εκδώσουν το πόρισμά τους σε λίγες εβδομάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχουν εντοπίσει και αυτοί το μηχανολογικό πρόβλημα που ήταν «γενεσιουργό» της καταστροφής του ΙΧ και του θανάτου του εκδότη.

Όλα αυτά βεβαίως σε συνδυασμό με τα προβλήματα υγείας -κυρίως στο κυκλοφορικό- που είχε το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος (σχετικό δημοσίευμα στο «Βήμα της Κυριακής», 12.6.2016).
ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: