Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Κ. Στούπα καλημέρα σας
Πριν από λίγες μέρες είχα την ατυχία(;;;) να λήξει (;) το δελτίο κατοχής του κυνηγετικού μου όπλου και έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο να ανανεώσω την ισχύ του.  Μετά το σχετικό τηλεφώνημα στην αστυνομία επισκέφθηκα τα ΚΕΠ να μου δώσουν ταυτότητα πληρωμής του σχετικού ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ, όπου επειδή δεν είχα ταυτότητα μαζί μου έπρεπε να πάω στο γραφείο μου να την πάρω και να επιστρέψω. Σε παρατήρηση ότι η ταυτότητα δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα αφού πρόκειται μόνο για πληρωμή, η υπάλληλος μου υπενθύμισε ότι "εμείς δουλεύουμε με εγκυκλίους". (Χρόνος στο ΚΕΠ με την επιστροφή μαζί, μία ώρα και είκοσι. Με την ταυτότητα πληρωμής ανά χείρας πήγα στο γραφείο όπου και πλήρωσα ηλεκτρονικά το ποσό των τριών ευρώ.(Χρόνος  με την διαδρομή  είκοσι λεπτά). Αφού πήρα όλα τα χαρτιά και το όπλο  πήγα στην αστυνομία, όπου με πληροφόρησαν ότι έπρεπε να πληρώσω το παράβολο στην Εθνική Τράπεζα και όχι με e-banking. Μετά από έντονα παράπονα και επέμβαση του προϊσταμένου συμφώνησε ο υπάλληλος να θεωρήσει έγκυρη την πληρωμή. (Χρόνος  με την αναμονή, την υπογραφή δηλώσεων κ.λ  είκοσι λεπτά). Με το τέλος όλων υπολόγιζα ότι θα παραλάβω το δελτίο θεωρημένο και θα είμαι έτοιμος. Γελάστηκα, αφού θα πρέπει, μετά από είκοσι περίπου μέρες να ξαναπάω στην αστυνομία για να το παραλάβω.
Συνολικός χρόνος; πάει περίπατο ένα πρωινό δικό μου και άλλο ένα των υπαλλήλων που ασχολήθηκαν με το ζήτημα ώστε να εισπράξει το κράτος τρία ευρώ και να χαλάσει εκατό. Μετά από αυτό όπως καταλαβαίνεται η ανάπτυξη έρχεται.
Ν. Μιχαλόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: