Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

5/10/16


Ο Κοντομηνάς στο πλατό της Μενεγάκη: Ηρθε ο άνθρωπος του Παππά και ζήτησε το 51% του Άλφα

ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ

Σε μια πρωτόγνωρη κίνηση για τα ελληνικά τηλεοπτικά δεδομένα προχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης ο Δημήτρης Κοντομηνάς, ο οποίος μπήκε αιφνιδιαστικά στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
Ο πρόεδρος του Alpha αγκάλιασε την παρουσιάστρια, πήρε το μικρόφωνο και μίλησε για τις τηλεοπτικές άδειες.
«Ηρθα να φάω, δεν είχα τι να φάω σπίτι, μου μείωσαν τη σύνταξη. Επαιρνα 10.000 το μήνα σύνταξη, μου την έκοψαν και έμεινα με δύο κατοστάρικα. Πώς να ζήσω; Τα γράφετε αυτά να τα δει ο κόσμος;», τόνισε αρχικά ο κ. Κοντομηνάς και συνέχισε:
«Ο κύριος Παππάς θέλει να βάλει μαύρο στα κανάλια. Αλλά δεν θα τον αφήσουμε εμείς. Δεν μπορεί να βάλει μαύρο στα κανάλια. Αυτός "σκοτώθηκε" τόσο καιρό για την ΕΡΤ. Είναι δυνατόν αυτός που άνοιξε τρία κανάλια, να κλείσει άλλα τρία;».
«Ηθελε να σου αρπάξει το κανάλι από τα χέρια», είπε ο Δήμος Βερύκιος.



Και πρόσθεσε: «Οι άνθρωποί του, αυτός που υποστήριζε, χωρίς δεκάρα να 'χουν -μη λέμε ονόματα- ήρθε και μου λέει: "Θα μου δώσεις το 51 %". Λέω "τι άλλο θέλεις;". Λέει: "Θέλω τέσσερις εκπομπές την εβδομάδα, πολιτικές. Να βλέπει ο κόσμος τι καλά που πάμε". "Άλλο τίποτα θέλεις;" τον ρώτησα. Μου λέει: "Θέλω το πολιτικό κομμάτι των ειδήσεων". "Πήγαινε στο καλό, αγόρι μου. Το κανάλι δεν πουλιέται σε τρίτους"».
«Το κανάλι ανήκει στον κόσμο, στους εργαζόμενους και σε μένα και σε όλο τον κόσμο που ακούει τις αλήθειες και θα λέμε τις αλήθειες και δεν θα κλείσει, κ. Παππά», κατέληξε ο κ. Κοντομηνάς.

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: